Закупненська громада
Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район

Видача витягу з реєстру територіальної громади

Дата: 27.11.2024 10:11
Кількість переглядів: 15

Фото без опису

 

                   

                                                                                                ЗАТВЕРДЖЕНО

 рішення  виконавчого комітету

Закупненської селищної ради

 від 09.02.2024 року № 8

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

 

Видача витягу з реєстру територіальної громади

                                                               

Закупненської селищної ради

                         

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

31614 Хмельницька область Кам’янець-Подільський район селище Закупне вул. Центральна, б. 9а;

 

 

2

Інформаціяроботи

щодо

режиму

Понеділок - четвер : з 8:00 до 17: 00

П’ятниця:   з 8:00 до 16: 00

Субота, неділя: вихідний

Перерва на обід: з 13.00 до 14.00

 

 

3

Телефон/факс(довідки),адресаелектронноїпоштитавебсайт

тел./факс: (03859)-9-33-01

zakupnerada@ukr.net

https://zakupnenska-gromada.gov.ua

 

Нормативніакти,якимирегламентуєтьсянаданняадміністративноїпослуги

4

Закони України

Закон України «Про наданняпублічних (електроннихпублічних) послугщододекларування та реєстраціїмісцяпроживання в Україні»

Закон України «Про свободу пересування та вільнийвибірмісцяпроживання в Україні»

Закон України «Про місцевесамоврядування»

Закон України «Про адміністративніпослуги»

Закон України «Про адміністративну процедуру»

Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в УкраїнугромадянУкраїни»

Закон України «Про державнуреєстраціюречових прав на нерухомемайно та їхобтяжень»

Закон України «Про іпотеку»

Закон України «Про Єдинийдержавнийдемографічнийреєстр та документи, щопідтверджуютьгромадянствоУкраїни, посвідчують особу чиїїспеціальний статус»

 

5

АктиКабінетуМіністрівУкраїни

Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»

Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»

6

Акти центральних органіввиконавчоївлади

Наказ МВС від 16.08.2016 № 816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформленнядокументів для виїздугромадянУкраїни за кордон на постійнепроживання», зареєстрований в МіністерствіюстиціїУкраїни 09 вересня 2016 року за № 1241/29371

 

 

Наказ МЗС від 22.12.2017 № 573 «Про затвердження Порядку провадження в закордоннихдипломатичнихустановахУкраїни за заявами про оформленнядокументів для залишення на постійнепроживання за кордоном громадянУкраїни, яківиїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в МіністерствіюстиціїУкраїни 18 січня 2018 року за № 77/31529

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

Закон України «Про місцеве самоврядування», розпорядження селищного голови №47/2021/к від 26.01.2021 року

Умовиотриманняадміністративноїпослуги

8

Підстава для отриманняадміністративноїпослуги

Подання заяви:

-особою,якадекларує або реєструємісцепроживання(перебування),

- власником(співвласником)житла;

- представниками,законногопредставникамиособиабовласника(співвласника)житла;

-уповноваженоюособою з управління(утримання) гуртожитку, що належить до сфери управління підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності;

-іпотекодержателемабодовірчимвласником.

 

. 99

Перелікдокументів, необхідних дляотриманняадміністративноїпослуги, та умови отримання адміністративної послуги

Для отримання витягу з реєстру територіальної громади під час особистого відвідування органу реєстрації або центру надання адміністративних послуг подається:

         - заява особи;

         - паспортнийдокументособи(паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано(тимчасовий захист) або довідкапрозверненнязазахистомвУкраїні(пред’являється для посвідчення особи суб’єкта звернення під час особистого відвідування органу реєстрації або центру надання адміністративних послуг);

Іноземці, особи без громадянства разом з посвідкою на постійне проживання або посвідкою на тимчасове проживання, додатково подаютьпаспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, або рішення про визнання особою без громадянства, видане центральним органом виконавчої влади, що реалізує політику у сфері реєстрації фізичних осіб, та  засвідчений у встановленому законодавством порядку переклад на українську мову сторінки паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними.

У разі звернення законним представником(представником) додатково подається документ, що посвідчує його особу та підтверджує повноваження.

У разі звернення власникомжитла подається

документ, що підтверджує право власності на житло

 

 

10

Порядок та спосібподаннядокументів, необхідних дляотриманняадміністративноїпослуги

Заява подається суб’єктом звернення в один із таких способів:

  • в електронній формі – засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг після проходження електронної ідентифікації та автентифікації;
  • у паперовій формі – під час особистого відвідування органу реєстрації або центру надання адміністративнихпослуг (заява формується посадовою особою органу реєстрації з використанням відповідних програмно-технічних засобів та відтворюється у паперовій формі).

11

Платність(безоплатність)наданняадміністративноїпослуги

Адміністративнапослугаєбезоплатною.

12

Строк надання адміністративної послуги

Видачавитягузреєструтериторіальноїгромади

здійснюєтьсяузвернення

13

Перелікпідставдлявідмови унаданніадміністративноїпослуги

Заявник не подав або не у повному обсязі необхідні документи. У поданих заявником  документах або відомостях містяться недостовірні відомості.

14

Результатнаданняадміністративноїпослуги

Отримання витягузреєструтериторіальноїгромади або відмова у видачі витягу з реєстру територіальної громади.

15

Способи отримання відповіді(результату)

Отримання витягу з реєстру територіальної громади у органі реєстрації або центрі надання адміністративних послуг. Формування витягу з реєстру територіальної громади засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.

16

Примітка

Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу.

За зверненням особи, законного представника(представника) витяг із реєстру територіальної громади також може містити інформацію про попередні періоди задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи в адміністративно-територіальній одиниці за місцем звернення особи.

Перевірка витягу проводиться за допомогою електронних пристроїв шляхом зчитування унікального електронного ідентифікатора (QR –коду), який забезпечує отримання даних із відомчої інформаційної системи ДМС через єдину інформаційну систему МВС.

             

 

 

  Секретар селищної ради                                                                                Лариса СІКОРА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь