Закупненська громада
Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район

Щодо реорганізації Івахновецької гімназії

Дата: 11.10.2024 08:58
Кількість переглядів: 75

 

 

ЗАКУПНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ПРОЄКТ РІШЕННЯ

 

Про реорганізацію Івахновецької гімназії Закупненської селищної ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області шляхом приєднання до Закупненського ліцею Закупненської селищної ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області

 

Відповідно до статті 143 Конституції України, пункту 30 частини 1 статті 26, статей 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 25, 66 Закону України «Про освіту», статей 32, 37 Закону України «Про повну загальну середню освіту», керуючись статями 104, 105, 107 Цивільного кодексу України, статтею 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», враховуючи протоколи громадських слухань щодо реорганізації Івахновецької гімназії Закупненської селищної ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області шляхом приєднання до Закупненського ліцею Кам’янець-Подільського району Хмельницької області та з метою створення оптимальної освітньої мережі, необхідних умов для надання учням якісної освіти, забезпечення доступності та якості освіти, селищна рада-

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Реорганізувати Івахновецьку гімназію Закупненської селищної ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області (код ЄДРПОУ - 23562479) шляхом приєднання до Закупненського ліцею Кам’янець-Подільського району Хмельницької області (код ЄДРПОУ - 23562551).

 

2. Затвердити Статут Закупненського ліцею Закупненської селищної ради Кам´янець – Подільського району Хмельницької області в новій редакції (додаток 1).

 

3. Утворити Івахновецьку філію (початкова, базова освіта) опорного закладу освіти Закупненського ліцею Закупненської селищної ради Кам´янець – Подільського району Хмельницької області.

 

4. Затвердити Положення про Івахновецьку філію опорного закладу освіти Закупненського ліцею  Закупненської селищної ради Кам´янець – Подільського району Хмельницької області (додаток 2).

 

5. Визначити опорний заклад освіти Закупненський ліцей Закупненської селищної ради Кам´янець – Подільського району Хмельницької області (код ЄДРПОУ -  23562551)  правонаступником  Івахновецької гімназії Закупненської селищної ради Кам´янець – Подільського району Хмельницької області (код ЄДРПОУ - 23562479).

 

6. Створити комісію по реорганізації шляхом приєднання Івахновецької гімназії Закупненської селищної ради Кам´янець – Подільського району Хмельницької області (код ЄДРПОУ -  23562479) до опорного закладу освіти Закупненського ліцею Закупненської селищної ради Хмельницької області (код ЄДРПОУ - 23562551) (додаток 3).

 

7. Комісії з реорганізації шляхом приєднання вжити заходів, пов’язаних з реорганізацією навчальних закладів, в порядку, визначеному чинним законодавством України.

 

8. Встановити адресу комісії по припиненню діяльності Івахновецької гімназії Закупненської селищної ради Кам´янець – Подільського району Хмельницької області (код ЄДРПОУ - 23562479): 31614, Хмельницька область Кам’янець-Подільський район  селище Закупне вул. Центральна, 9а.

 

9. Встановити строк заявлення кредиторських вимог до юридичної особи терміном два місяці з часу оприлюднення відповідного оголошення.

 

10. Координацію робіт по виконанню рішення покласти на відділ освіти, культури, молоді та спорту Закупненської селищної ради.

 

11. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності та етики, прав людини, законності, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, зв’язків з виконавчими структурами, органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян та засобами масової інформації, освіти, культури, молоді і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення (голова комісії Павліковська Л.А.).

 

                                                                                                                Додаток 1

до рішення  сесії селищної ради

                                                                                              від _______________________  

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення _____ сесії ___скликання

від_______________ № _________

Закупненської  селищної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАТУТ

опорного закладу освіти

Закупненського ліцею

Закупненської  селищної ради

Камянець-Подільського  району

Хмельницької області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАКУПНЕ

2025

 

І. Загальні положення

 

    1. Статут опорного закладу освіти Закупненського ліцею Закупненської селищної ради Кам’янець-Подільського  району Хмельницької області розроблений  на  підставі  та  відповідно  до  Законів  України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про  позашкільну  освіту», інших нормативно-правових актів України, рішення Засновника, Закупненської селищної ради Кам’янець-Подільського  району Хмельницької області «Про створення опорного закладу освіти та його філії». Опорний заклад освіти  Закупненський  ліцей Закупненської селищної ради Кам’янець-Подільського  району Хмельницької області є правонаступником Кутковецької гімназії Закупненcької  селищної  ради  Кам’янець-Подільського  району Хмельницької області.
    2. Засновником опорного закладу  освіти  є  Закупненська селищна рада Кам’янець-Подільського району Хмельницької області Код  ЄДРПОУ  04402540  (далі - Засновник).

Уповноваженим  органом  управління опорним закладом  освіти  є  відділ  освіти, культури, молоді  та  спорту  Закупненської селищної ради (далі  уповноважений  орган).

1.3. Повна назва опорного закладу освіти: Закупненський ліцей Закупненської селищної ради Кам’янець-Подільського  району Хмельницької області.

1.4.  Скорочена назва опорного закладу освіти:   Закупненський ліцей.

1.5. Юридична адреса опорного закладу освіти: 31614, Хмельницька область, Кам’янець-Подільський  район, селище Закупне, вулиця Центральна, 7, e-mail: eduzkp@gmail.com.

1.6. Ліцей у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією ООН «Про права дитини», Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», іншими нормативно-правовими актами,  рішеннями Закупненської  селищної  ради та власним Статутом.                      

1.7. Ліцей має статус  юридичної особи, може мати самостійний баланс, рахунок в установі банку, печатку, штамп, ідентифікаційний номер. 

        1.8. Закупненський ліцей Закупненської селищної ради Кам’янець-Подільського  району Хмельницької області має у своєму складі філії:  Кутковецька філія Закупненського ліцею Закупненської селищної ради Кам’янець-Подільського  району Хмельницької області; Івахновецька філія Закупненського ліцею Закупненської селищної ради Кам’янець-Подільського  району Хмельницької області.

Філія не є юридичною особою і діє на підставі Положення, затвердженого Засновником.

1.9. Ліцей є закладом повної загальної середньої освіти, забезпечує здобуття початкової, базової середньої й профільної середньої освіти.

Закупненський ліцей проводить освітню діяльність на підставі ліцензії, що видається відповідно до законодавства.

1.10. Ліцей може створювати у своєму складі класи (групи) з дистанційною, мережевою формою навчання, класи (групи) з поглибленим, профільним вивченням окремих предметів та інклюзивні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами.

1.11. Ліцей для здійснення статутної діяльності може на договірних засадах об’єднуватися з іншими юридичними особами, створюючи освітні, освітньо-наукові, наукові, освітньо-виробничі та інші об’єднання, кожен із учасників якого зберігає статус юридичної особи.

Зміни  до  Статуту  розробляються  керівником  закладу  освіти  та  затверджуються  рішенням  Засновника.

1.12. Опорний заклад освіти Закупненський ліцей має:

- початкову школу;

- гімназію;

- ліцей;

- філію, яка забезпечує здобуття початкової та базової освіти.

1.13. Головною метою діяльності ліцею є забезпечення реалізації права громадян на доступність і безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти.

1.14. Головними завданнями ліцею є:

- виховання громадянина України;

- формування особистості здобувача освіти, розвиток його здібностей та світогляду;

- виховання в здобувачів освіти поваги до Конституції та державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення;

- ефективне використання кадрових, інформаційних, матеріальних, фінансових ресурсів, спрямованих на задоволення освітніх потреб здобувачів освіти;

- впровадження інноваційних технологій;

- виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти, підготовка здобувачів освіти до подальшої освіти і трудової діяльності;

- формування  ціннісного  ставлення і судження особистості, які слугують базою для щасливого власного життя та успішної взаємодії з суспільством;

- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних  традицій  і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

- виховання свідомого ставлення  до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я здобувачів освіти;

- формування і розвиток соціально зрілої і  творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;

- забезпечення реалізації прав здобувачів освіти на вільне формування світоглядних переконань;

- реалізація права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття повної загальної середньої освіти;

- створення умов для  всебічної підготовки здобувачів освіти до самостійного життя, праці, соціального й професійного самовизначення на основі посилення взаємозв’язків  ліцею з виробничими, іншими структурами громади.

1.15. Ліцей  самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї автономії, обсяг якої визначається Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», спеціальними законами  України та цим Статутом.

1.16. Ліцей несе відповідальність перед здобувачами освіти, засновником, територіальними  громадами, суспільством і державою:

- за безпечні умови освітньої діяльності;

- за дотримання Державних стандартів освіти;

- за дотримання договірних зобов’язань  з іншими суб’єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності, у тому числі зобов’язань за міжнародними угодами;

- за дотримання фінансової дисципліни;

- за прозорість, інформаційну відкритість закладу освіти.

1.17. У ліцеї визначена державна мова освітнього  процесу – українська мова.

1.18. Профіль навчання  у старших класах ліцею визначається закладом освіти відповідно до наявної матеріально-технічної бази, кадрових ресурсів, освітніх запитів учнів та їх батьків.

1.19. Автономія ліцею визначається його правом:

- бути самостійним, незалежним та відповідальним у прийняті рішень щодо академічних (освітніх), організаційних,  кадрових,  фінансових та інших питань діяльності, що провадиться в порядку та межах, визначених законом;

- брати участь в установленому порядку в моніторингу якості освіти;

- самостійно визначати форми, методи і засоби організації освітнього процесу відповідно до чинного законодавства;

- на основі самостійно розробленої освітньої програми   розробляти робочий навчальний план, в тому числі в установленому порядку, розробляти і впроваджувати експериментальні та індивідуальні навчальні плани;

- планувати власну діяльність та формувати стратегію розвитку ліцею;

- спільно із закладами вищої освіти,  центрами, Малою академією наук проводити науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству  України;

- використовувати різні форми морального і матеріального заохочення до учасників освітнього процесу;

- бути власником і розпорядником рухомого і нерухомого майна згідно з законодавством України та цим Статутом;

- отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, юридичних і фізичних осіб;

- мати земельну ділянку сільськогосподарського  призначення в постійному користуванні та може використовувати її для дослідницьких та навчальних цілей.

- залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку визначеному законодавством України;

- розвивати власну матеріально-технічну і соціальну базу (мережу спортивно-оздоровчих, лікувально-профілактичних і культурних підрозділів), а також навчально-матеріальну базу для вивчення предмета «Захист України»;

- самостійно здійснювати добір та розстановку педагогічних кадрів і  обслуговуючого персоналу;

- організовувати роботу  класів із інклюзивною  формою навчання, керуючись чинним законодавством України;

- здійснювати освітню діяльність згідно з ліцензією, визначати варіативну частину робочого навчального плану;

- надавати платні освітні послуги відповідно до законодавства;

- в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани;

- здійснювати інші дії, що не суперечать чинному законодавству.

1.20. Ліцей зобов’язаний:

- реалізовувати положення Конституції України, законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у галузі освіти;

- здійснювати освітню діяльність на підставі ліцензії, отриманої у встановленому законодавством порядку;

-  проходити в установленому порядку громадську акредитацію та ліцензування;

- за потреби створювати інклюзивні класи або групи  для навчання осіб з особливими освітніми потребами;

- забезпечувати єдність навчання та виховання;

- створювати власну науково-методичну та матеріально-технічну базу;

- забезпечувати відповідність рівня загальної середньої освіти Державним стандартам загальної середньої освіти;

- дотримуватись фінансової дисципліни, зберігати матеріальну базу;

- забезпечувати видачу здобувачам освіти документів про освіту встановленого зразка;

- охороняти життя і здоров’я учасників освітнього процесу;

- здійснювати інші повноваження, делеговані засновником або уповноваженим ним органом управління освітою.

1.21. У ліцеї можуть створюватися та функціонувати структурні підрозділи: методичні об’єднання педагогічних працівників, творчі групи педагогів, психологічна служба, спортивні секції, а також інші форми методичної роботи з вчителями, що викладають предмети навчального плану. Дорадчо-консультативним органом закладу освіти є методична рада.

1.22. Медичне обслуговування здобувачів освіти та відповідні умови для його організації здійснюються медичними працівниками, які входять до штату закладу освіти або штату закладів охорони здоров’я у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. До штату ліцею вводиться посада медичної сестри, інших медичних працівників згідно із законодавством.

1.23. Взаємовідносини ліцею з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені  між ними.

 

ІІ. Організація освітнього процесу

 

 2.1. Опорний заклад освіти Закупненський ліцей проводить свою діяльність на рівнях освіти: 

початкова школа – забезпечує здобуття початкової освіти тривалістю 4 роки;

гімназія – забезпечує здобуття базової середньої освіти тривалістю 5 років;

ліцей – забезпечує здобуття профільної середньої освіти тривалістю 3 роки.

Ліцей забезпечує здобуття повної загальної середньої освіти через організацію закладом єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державними стандартами початкової, базової, профільної загальної середньої освіти (далі – Державний стандарт) на трьох  рівнях:

- початкова освіта;

- базова середня освіта;

- профільна.

2.2. Ліцей може проводити роботу на рівнях початкової, базової середньої освіти, забезпечуючи освітній процес за циклами, визначеними спеціальним законом, поділ на які здійснюється на групи з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей.

2.3. Ліцей проводить роботу на рівні  профільної середньої освіти за спрямуванням:

- академічним – профільне  навчання на основі поєднання змісту освіти, визначеного стандартом профільної середньої освіти, з урахуванням здібностей та освітніх потреб здобувачів освіти з орієнтацією на продовження навчання у вищих навчальних закладах;

 - професійним – спрямованим на ринок праці на основі поєднання змісту освіти, визначеного стандартом профільної середньої освіти,та професійно орієнтованого підходу до навчання з урахуванням здібностей та освітніх потреб здобувачів освіти.

2.4. Ліцей планує свою роботу самостійно відповідно до перспективного та річного планів роботи. В плані відображаються найголовніші  питання роботи  освітнього закладу, визначається перспектива його розвитку. План затверджується педагогічною радою ліцею.

2.5. Освітня програма схвалюється педагогічною радою та затверджується керівником ліцею. На її основі складається та затверджується  робочий навчальний план, який базується на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки  України, із конкретизацією варіативної частини і визначенням профілів навчання.

Робочий  навчальний план ліцею розробляється дирекцією  закладу освіти з урахуванням особливостей контингенту здобувачів освіти, їх потреб та наявного освітнього рівня, погоджується педагогічною радою закладу і затверджується керівником.

Додатками до робочого навчального плану є розклад уроків (щоденний, тижневий), режим роботи (щоденний, річний).

2.6. Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу,  дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів відповідно до вікових особливостей та природних здібностей дітей.

2.7. У ліцеї здійснюється освітній  процес за денною формою навчання. Заклад може здійснювати освітній процес за груповою, індивідуальною (сімейна, екстернатна, педагогічний патронаж), дистанційною формами навчання. Відповідно до поданих  батьками заяв  заклад освіти може створити умови для прискореного навчання здобувачів освіти.

2.8. За письмовими зверненнями  батьків, інших законних представників здобувачів  освіти у ліцеї функціонують групи подовженого дня.

2.9. Зарахування здобувачів освіти  до ліцею   здійснюється за наказом директора на підставі особистої заяви (для неповнолітніх – заяви батьків або осіб, які їх заміняють) або направлень відповідних органів опіки, а також свідоцтва про народження (копії), паспорта (копії), медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які вступають до першого класу), довідки з місця проживання.

2.10. Ліцей може проводити інклюзивне навчання, створюючи спеціальні класи або групи для здійснення освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами. Такі класи або групи створюються в обов’язковому порядку при поданні заяви та медичного висновку батьками (опікунами) таких здобувачів освіти.

2.11. Класи у ліцеї формуються за погодженням із Засновником згідно з нормативами їх наповнюваності, встановленими законодавством та враховуючи наявність приміщень, що відповідають санітарно-гігієнічним вимогам для здійснення освітнього процесу:

24 учні, які здобувають початкову освіту;

30 учнів, які здобувають базову чи профільну середню освіту.

2.12. Поділ класів на групи для вивчення окремих предметів здійснюється згідно з нормативами, встановленими МОН України, в окремих випадках – за рішенням Засновника.

2.13. Структура навчального року, а також тижневе навантаження педагогічних працівників встановлюються закладом освіти в межах часу, що передбачений  робочим навчальним планом. Структура навчального року погоджується педагогічною  радою та затверджується керівником ліцею.

2.14. Навчальний рік розпочинається 1 вересня  Днем знань і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.

Навчальний рік поділяється на семестри, у 1-4 класах із проведенням навчальних екскурсій, у 5-8 і 10 класах практики відповідно до рішення педагогічної ради. Учні 4, 9, 12-х класів складають державну підсумкову атестацію у терміни, визначені Міністерством освіти і науки України, відповідно до наявних вимог у формі, визначеній законодавством, зокрема, у формі ЗНО.

2.15. Відволікання здобувачів освіти від навчальних занять на інші види діяльності забороняється (крім випадків, передбачених законодавством України).

2.16. Тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менше як 30 календарних днів.

2.17. Тривалість уроків у ліцеї становить: у 1-х класах –  35 хвилин, у 2-4 класах – 40 хвилин, 5-12 класах – 45 хвилин. Зміна тривалості уроків та структури навчального року допускається за погодженням із засновником та територіальним органом   Держпродспоживслужби України .

2.18.  Зміст, обсяг і характер домашніх  завдань з кожного предмету визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів освіти.

2.19. Кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти .

Основними видами оцінювання результатів навчання здобувачів освіти в ліцеї  є формувальне, поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання, державна підсумкова атестація, зовнішнє незалежне оцінювання.

Результати оцінювання доводяться до відома здобувачів освіти та їх батьків (осіб що їх замінюють) класним керівником.

2.20. Результати семестрового, річного, підсумкового оцінювання доводяться до відома  здобувачів освіти класним керівником (головою атестаційної комісії).

2.21. Порядок переведення і випуск здобувачів освіти ліцею визначається центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

2.22. Після завершення навчання за освітньою програмою відповідного рівня повної загальної середньої освіти незалежно від форми її здобуття та на підставі результатів річного оцінювання і державної підсумкової атестації учні отримують такі документи про освіту:

свідоцтво про початкову освіту;

свідоцтво про базову середню освіту;

свідоцтво про повну загальну середню освіту.

2.23. За успіхи у навчанні для здобувачів освіти встановлюються форми морального і матеріального заохочення.

2.24. Виховання здобувачів освіти у ліцеї здійснюється під час проведення уроків та в процесі позаурочної й позашкільної роботи.

2.25. Цілі виховного процесу в ліцеї визначаються на основі принципів, закладених у Конституції України та законах України, інших нормативно правових актах.

2.26. Ліцей відокремлений від церкви (релігійних організацій), має світський характер.

Політичні партії (об’єднання) не мають права втручатися в  освітню діяльність ліцею. У закладі освіти забороняється створювати осередки політичних партій та функціонування будь-яких об’єднань.

Адміністрації ліцею, педагогічним працівникам, органам державної влади та місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється залучати здобувачів освіти до участі в заходах, організованих релігійними організаціями чи політичними партіями (об’єднаннями), крім заходів, передбачених освітньою програмою.

Адміністрації закладу, органам державної влади та місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється залучати працівників до участі в заходах, організованих релігійними організаціями чи політичними партіями (об’єднаннями).

Здобувачі освіти не можуть бути обмежені у праві на здобуття освіти за їх належність або неналежність до релігійних організацій чи політичних партій (об’єднань).

2.27. Дисципліна в ліцеї дотримується на основі взаємоповаги усіх учасників освітнього процесу, дотримання правил внутрішнього розпорядку та цього Статуту. Застосування методів фізичного та психічного насильства на здобувачів освіти забороняється.

 

ІІІ. Учасники освітнього  процесу

 

3.1. Учасниками освітнього процесу в ліцеї  є:

- здобувачі освіти (вихованці);

- педагогічні працівники;

- інші спеціалісти, передбачені законом для забезпечення освітнього процесу та визначені ліцеєм;

- батьки або особи, які їх замінюють.

3.2. Права і обов’язки здобувачів освіти, педагогічних та інших працівників визначаються чинним законодавством та цим Статутом.

3.3. Здобувачі освіти мають право:

- на доступність і безоплатність повної загальної середньої освіти у   закладі;

- на навчання впродовж життя та академічну мобільність;

- на індивідуальну освітню траєкторію, що реалізується, зокрема, через вільний вибір видів, темпу здобуття освіти, запропонованих ліцеєм освітніх програм, навчальних дисциплін та рівня їх складності, методів та засобів навчання;

- на якісні освітні послуги;

- на справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;

- брати участь у роботі органів громадського самоврядування освітнього закладу;

- брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації освітнього процесу, дозвілля учнів;

- брати участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;

- на захист від будь-яких форм експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь, гідність;

- на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;

- інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими потребами та інших соціально незахищених верств населення.

3.4. Здобувачі освіти зобов’язані:

- виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану) та досягти результатів навчання  в обсязі не  меншому,  ніж визначено Державним стандартом освіти;

- підвищувати загальнокультурний рівень;

- дотримуватись вимог академічної доброчесності, Статуту та Правил внутрішнього розпорядку ліцею;

- бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;

- дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;

- брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;

- дотримуватися правил особистої гігієни.

Здобувачі освіти мають також інші права та обов’язки, передбачені законодавством та установчими документами ліцею.

3.5. Педагогічними працівниками ліцею можуть бути особи з високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я яких дозволяє виконувати професійні обов’язки.

3.6.  Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників  закладу та інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України «Про повну загальну середню освіту» та іншими законодавчими актами України.

Обсяг педагогічного навантаження визначається згідно із законодавством директором ліцею.

Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається лише у разі зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається робочим навчальним планом, або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням законодавства про працю.

3.7. Педагогічні працівники мають право: 

- на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання  в педагогічну діяльність, вибір форм, засобів і методів навчання, що відповідають освітній програмі і  не є шкідливими для здоров’я здобувачів освіти, забезпечують розвиток всіх учасників освітнього процесу;

- на захист професійної честі, гідності;

- на участь в обговоренні та вирішенні питань організації освітнього процесу;

- на проведення в установленому порядку науково-дослідної, експериментальної, пошукової роботи;

- на виявлення педагогічної ініціативи;

- на проходження атестації, позачергової атестації або сертифікацію (за згодою)  з метою отримання відповідної категорії, педагогічного звання;

- на участь у роботі органів громадського самоврядування ліцею;

- на підвищення кваліфікації, перепідготовку;

- на отримання пенсії в порядку, визначеному законодавством України;

- на індивідуальну освітню (наукову, творчу, мистецьку та іншу) діяльність за межами ліцею;

- на творчу відпустку строком до одного року не більше одного разу на 10 років із зарахуванням до трудового стажу роботи;

- на матеріальне, житлово-побутове та соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства;

- об’єднуватися в професійні спілки та бути членом інших об’єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством;

- порушувати питання захисту прав, професійної та людської честі й гідності;

- брати участь у громадському самоврядуванні ліцею.

Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством України.

3.8.Педагогічні працівники зобов’язані:

- забезпечувати належний рівень викладання навчальних дисциплін відповідно до навчальних програм на рівні обов’язкових державних вимог;

- здійснювати організацію освітньої діяльності  з урахуванням навичок XXI століття відповідно до індивідуальних стилів, темпу, складності та навчальних траєкторій здобувачів освіти: від комунікативних типів завдань до творчих;

- дотримуватись академічної доброчесності та забезпечувати її дотримання здобувачами освіти;

- постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівень,

- удосконалювати методику проведення уроку, вивчати та впроваджувати особистісно-орієнтований та компетентнісний підходи до управління освітнім процесом, знати психологію групової динаміки;

- сприяти зростанню іміджу ліцею;

- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі, суспільних цінностей, до державної символіки;

- виконувати освітню програму, створювати умови для її виконання здобувачами освіти та передбачуваних нею результатів навчання;

- формувати у здобувачів освіти усвідомлення необхідності дотримуватись Конституції та законів України, готовність захищати суверенітет і територіальну цілісність України, виховувати повагу до батьків, старших за віком, народних традицій та звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;

- готувати здобувачів освіти до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;

- дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність учнів;

- захищати здобувачів освіти від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, тютюну, іншим шкідливим звичкам, навчати учнів справлятися з стресом і напругою;

- виконувати Статут ліцею, Правила внутрішнього розпорядку, умови контракту чи трудового договору;

- виконувати накази і розпорядження керівника  закладу, органу управління освітою;

- брати участь у роботі педагогічної ради, інших колегіальних органах роботи, засіданнях методичних комісій, нарадах,тощо.

3.9. В ліцеї обов’язково проводиться атестація педагогічних працівників незалежно від підпорядкування, типів і форм власності.

 Атестація здійснюється, як правило, один раз на п’ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.

3.10. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, Правила внутрішнього розпорядку ліцею, не виконують посадових обов’язків, умови колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.

3.11.Батьки та особи, які їх замінюють, мають право:

- на захист законних інтересів своїх дітей в органах громадського самоврядування ліцею та у відповідних державних, судових органах;

- обирати заклад освіти та форми здобуття освіти для неповнолітніх дітей;

- обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів громадського самоврядування ліцею;

- звертатись до органу управління освітою, керівника ліцею і органів громадського самоврядування з питань навчання, виховання дітей;

- брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації освітнього процесу та зміцнення матеріально-технічної бази ліцею;

- брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини або індивідуального навчального плану;

- отримувати інформацію про діяльність ліцею, завчасно отримувати інформацію про проведення планових і позапланових педагогічних, психологічних, медичних, соціологічних заходів у ліцеї, проведення дослідження, обстеження, експертизи  та педагогічних експериментів, давати згоду для їх проведення.

3.12. Батьки та особи, які їх замінюють, несуть відповідальність за здобуття дітьми повної загальної середньої освіти і зобов’язані:

       -  виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;

- забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання;

- сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягнення дитиною передбачених нею результатів навчання;

- дотримуватись принципів академічної доброчесності, поважати гідність, права свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;

  - постійно дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;

- настановленням та особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі й суспільних цінностей, до прав, основних свобод людини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя;

- формувати у дітей усвідомлення дотримуватись  Конституції і законів України,  державної та рідної мов, шанобливе ставлення до своєї держави, сім’ї,  повагу до національної історії, культури, дбайливе ставлення до історико-культурних надбань України, цінностей інших народів;

- дотримуватись Статуту, Правил внутрішнього розпорядку ліцею, а також умов договору про надання освітніх послуг закладом освіти.

У разі невиконання батьками або особами, що їх замінюють, обов’язків, передбачених законодавством, ліцей може порушувати клопотання в установленому порядку про притягнення їх до відповідальності.

3.13.Представники громадськості мають право:

- обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування в ліцеї;

- керувати  об’єднаннями за інтересами, гуртками, секціями;

- сприяти покращенню матеріально-технічної бази, фінансовому забезпеченню ліцею;

- оскаржувати дії учасників освітнього процесу в разі виявлення порушень учасником освітнього процесу, принципів академічної доброчесності, норм моралі, або прав дитини;

- брати участь в організації освітнього процесу.

3.14. Представники громадськості зобов’язані дотримуватися Статуту ліцею, виконувати накази та доручення керівника закладу, рішення органів громадського самоврядування, захищати здобувачів освіти від різних форм фізичного та психічного насильства, пропагувати здоровий спосіб життя.

 

ІV. Управління та контроль у закладі освіти

 

 4.1. Управління закладом освіти здійснюється відділом освіти і науки Закупненської селищної ради.

4.2. Безпосереднє керівництво ліцеєм здійснюють директор та його заступники. Директор ліцею здійснює повноваження, визначені законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», іншими актами законодавства, цим Статутом.

4.3. Директор ліцею призначається на посаду за результатами конкурсного відбору.

Керівником ліцею може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу відповідно до чинного законодавства.

Заступники директора ліцею призначаються і звільняються з посади директором ліцею з дотриманням чинного законодавства.

4.4. Директор ліцею є представником закладу освіти у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними і фізичними особами і діє без довіреності в межах своїх повноважень.

4.5. Директор ліцею має власний електронний підпис.

4.6. Директор ліцею в межах наданих йому повноважень:

- організовує діяльність ліцею;

- вирішує питання фінансово-господарської діяльності ліцею;

- призначає на роботу і звільняє заступників директора, педагогічних працівників та обслуговуючий персонал, визначає їх функціональні обов’язки;

- забезпечує організацію освітнього процесу згідно законодавства та здійснення контролю за виконанням освітніх програм;

- забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;

- забезпечує умови здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю ліцею;

- сприяє і створює умови для діяльності органів самоврядування ліцею;

- забезпечує своєчасне і якісне подання статистичної звітності;

- сприяє здоровому способу життя всіх учасників освітнього процесу;

- здійснює інші повноваження, делеговані засновником і передбачені законодавством України;

- несе відповідальність за свою діяльність перед здобувачами  освіти, батьками, педагогічними працівниками, засновником, органом державної виконавчої влади тощо.

4.7. В ліцеї створюється постійно діючий колегіальний орган –  педагогічна рада, членами якої є педагогічні працівники.

Головою педагогічної ради є директор  ліцею.

4.8. Педагогічна рада розглядає питання:

- планування роботи та режиму роботи ліцею;

- схвалює освітню програму та оцінює результати навчання;

- формує систему та затверджує процедуру внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;

- розглядає питання удосконалення і методичного забезпечення освітнього процесу;

- приймає рішення щодо переведення здобувачів освіти до наступних класів і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за досягнення у навчанні;

- підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, впровадження в освітній процес досягнень науки, інноваційних технологій навчання, найкращого педагогічного досвіду роботи, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності;

- ухвалює рішення щодо визначення морального та матеріального заохочення здобувачів освіти та працівників ліцею;

- приймає рішення щодо відповідальності учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;

- має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту та позапланової громадської акредитації закладу.

Рішення педагогічної ради ліцею вводяться в дію наказом керівника.

4.9. Робота педагогічної ради планується в довільній формі відповідно до потреб ліцею. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не може бути меншою чотирьох разів на рік.

Члени педагогічної ради мають право виносити на її розгляд актуальні питання освітнього процесу.

4.10. В ліцеї можуть створюватись та діяти відповідно до чинного законодавства України органи самоврядування:

- працівників закладу освіти;

- здобувачів освіти;

- батьків учасників освітнього процесу.

4.11. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування ліцею є  загальна конференція, що скликається не менше одного разу на рік.

Делегати конференції з правом вирішального голосу обираються пропорційно від таких трьох категорій:

- працівників ліцею – зборами трудового колективу;

- здобувачів освіти – класними зборами;

- батьків – класними батьківськими зборами.

Термін їх повноважень складає один навчальний рік.

Загальна конференція правочинна, якщо в її роботі бере участь не менше половини делегатів кожної з трьох категорій. Рішення приймається простою більшістю голосів присутніх.

Право скликати конференцію мають голова ради ліцею, учасники  конференції, якщо за це висловилось не менше третини їх загальної кількості, директор  закладу, засновник.

Загальна конференція:

- обирає раду ліцею, її голову, встановлює термін їх повноважень;

- заслуховує звіт директора і голови ради ліцею;

- розглядає питання освітньої, методичної і фінансово-господарської діяльності ліцею;

- затверджує основні напрями вдосконалення освітнього процесу, розглядає інші найважливіші напрями діяльності ліцею;

- приймає рішення про стимулювання праці керівника та інших  працівників.

4.12. У ліцеї може створюватися наглядова (піклувальна) рада за рішенням засновника відповідно до спеціальних законів. Порядок формування наглядової (піклувальної) ради, її відповідальність, перелік і строк повноважень, а також порядок її діяльності визначаються спеціальними законами та цим Статутом.

4.13. Наглядова (піклувальна) рада ліцею сприяє вирішенню перспективних завдань його розвитку, залученню фінансових ресурсів для забезпечення його діяльності з основних напрямів розвитку і здійсненню контролю за їх використанням, ефективній взаємодії закладу освіти з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, науковою громадськістю, громадськими організаціями, юридичними та фізичними особами.

4.14. Члени наглядової (піклувальної) ради закладу освіти мають право брати участь у роботі колегіальних органів ліцею з правом дорадчого голосу.

4.15.  До складу наглядової (піклувальної) ради ліцею не можуть входити здобувачі освіти та працівники цього закладу освіти.

4.16. Наглядова (піклувальна) рада має право:

- брати участь у визначенні стратегії розвитку ліцею та контролювати її виконання;

- сприяти залученню додаткових джерел фінансування;

- аналізувати та оцінювати діяльність ліцею та його керівника;

- контролювати виконання кошторису та/або бюджету ліцею і вносити відповідні рекомендації та пропозиції щодо їх формування;

- вносити засновнику ліцею подання про заохочення або відкликання керівника ліцею з підстав, визначених законом;

- здійснювати інші права, визначені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.

Рішення наглядової ради є обов’язковими для розгляду керівником ліцею.

4.17. Ліцей формує власний сайт  та оприлюднює інформацію про свою діяльність та такі документи:

- статут ліцею;

- ліцензію на провадження освітньої діяльності;

- сертифікати про акредитацію освітніх програм;

- структуру та органи управління ліцею;

- кадровий склад ліцею згідно з ліцензійними умовами;

- освітні програми, що реалізуються в ліцеї, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;

- територію обслуговування, закріплена за ліцеєм його засновником;

- ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у ліцеї;

- мову  освітнього процесу;

- наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення);

- матеріально-технічне забезпечення закладу ліцею (згідно з ліцензійними умовами);

- результати моніторингу якості освіти;

- річний звіт про діяльність ліцею;

- правила прийому до ліцею;

- іншу інформацію, що оприлюднюється за рішенням ліцею або на вимогу законодавства.

4.18. Ліцей зобов’язаний оприлюднювати на своєму веб-сайті кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.

 

V. Матеріально-технічна база

та фінансово-господарська діяльність ліцею

 

5.1. Матеріально-технічна база ліцею  включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі ліцею.

5.2. Майно ліцею перебуває в комунальній власності, належить йому на правах оперативного управління відповідно до чинного законодавства і цього Статуту ліцею та укладених ним угод.

5.3. Ліцей  має земельну ділянку сільськогосподарського  призначення в постійному користуванні та може використовувати її для дослідницьких та навчальних цілей.

 5.4. Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна ліцею проводиться лише у випадках, передбачених чинним законодавством. Збитки, завдані закладу внаслідок порушення його майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства.

5.5. Об’єкти та майно ліцею не підлягають приватизації чи використанню не за освітнім призначенням.

5.6. Фінансування ліцею здійснюється відповідно до чинного законодавства.

5.7.Фінансово-господарська діяльність ліцею здійснюється на основі його кошторису відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших нормативно-правових  актів.

5.8. Ліцей є неприбутковою установою.

5.9. Джерелами формування кошторису ліцею є:

- кошти засновника;

- субвенції та дотації державного та/або місцевого бюджетів в розмірі, передбаченому нормативами фінансування загальної середньої освіти для забезпечення вивчення предметів в обсязі Державних стандартів освіти;

- інші джерела, не заборонені законодавством.

5.10. Ліцей  має штатний розпис, що розробляється і затверджується керівником на підставі Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, що затверджені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику в сфері освіти.

5.11. Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в ліцеї визначається керівником закладу відповідно до законодавства України.

За рішенням Засновника бухгалтерський облік може здійснюватися самостійно або через централізовану бухгалтерію.

5.12. Ліцей має право на придбання та оренду необхідного обладнання та інші матеріальні ресурси, користуватися послугами будь-якого підприємства, установи, організації або фізичної особи, фінансувати за рахунок власних надходжень заходи, що сприяють поліпшенню соціально-побутових умов колективу.

5.13. Фінансування у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових послуг, а також придбання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку, визначених індивідуальною програмою розвитку особи з особливими освітніми потребами, здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, коштів місцевих бюджетів, інших джерел, не заборонених законодавством.

5.16 Звітність про діяльність ліцею встановлюється відповідно до законодавства.

 

VІ. Харчування

 

6.1. Харчування здобувачів  освіти  в ліцеї здійснюється відповідно до Закону України "Про освіту" та інших актів законодавства.

Відповідальність за організацію харчування здобувачів освіти  в ліцеї, дотримання вимог санітарного законодавства, законодавства про безпечність та якість харчових продуктів покладається на Засновника та керівника ліцею. Норми та порядок організації харчування здобувачів  освіти у ліцеї встановлюються Кабінетом Міністрів України.

6.2. В ліцеї здійснюється чи може здійснюватися харчування здобувачів  освіти пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей без батьківського піклування, дітей із малозабезпечених сімей, здобувачів освіти, батьки яких є учасниками АТО (ООС), дітей з інвалідністю, які  навчаються  в  інклюзивних  класах, дітей із сімей переселенців із зони АТО (ООС) за рахунок засновника. Харчування здійснюється відповідно до Норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених відповідно до чинного законодавства України.

6.3. На початку нового навчального року директор ліцею видає наказ про організацію харчування здобувачів освіти закладу освіти і призначає особу, відповідальну за проведення цієї роботи. 

6.4. Режим харчування здобувачів освіти ліцею затверджує директор ліцею та медичний працівник, відповідно до заяви здобувачів  освіти чи їхніх батьків з урахуванням функціональних можливостей їдальні.

6.5. Джерелом фінансування харчування здобувачів освіти на  рівнях гімназії  та  ліцею, які не належать до пільгових категорій, є кошти батьків.

 

VIІ. Міжнародне співробітництво

 

7.1. Ліцей за наявності належної матеріально-технічної та соціально-культурної бази, власних надходжень має право проводити міжнародний учнівський та педагогічний обмін у рамках освітніх програм, проєктів, встановлювати відповідно до законодавства прямі зв’язки з міжнародними організаціями, освітніми асоціаціями, освітніми установами.

7.2. Ліцей має право відповідно до чинного законодавства укладати угоди про співробітництво з навчальними закладами, науковими установами, підприємствами, організаціями, громадськими об’єднаннями інших країн.

 

VIІІ.  Контроль за діяльністю ліцею

 

8.1. Державний нагляд (контроль) за діяльністю ліцею здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної державної політики у сфері загальної середньої освіти.

8.2. Державний нагляд (контроль) за діяльністю ліцею здійснюється центральним органом виконавчої влади із забезпечення якості освіти та її територіальними органами відповідно до Закону України «Про освіту».

8.3. Єдиним плановим заходом державного нагляду (контролю)  за освітньою діяльністю ліцею є інституційний аудит, що проводиться один раз на десять років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

Інституційний аудит включає планову перевірку дотримання ліцензійних умов.

Позаплановий інституційний аудит може бути проведений за ініціативою засновника ліцею, педагогічної ради, вищого колегіального органу громадського управління (загальної конференції), піклувальної (наглядової) ради  ліцею у випадках, передбачених чинним законодавством.

8.4. Громадський нагляд (контроль) за освітньою діяльністю ліцею здійснюється суб’єктом громадського нагляду (контролю) відповідно до Закону України «Про освіту».

8.5. Результати інституційного аудиту та громадського нагляду (контролю) оприлюднюються на веб - сайті ліцею, засновника ліцею органу, що проводив інституційний аудит чи нагляд.

8.6. Ліцей, що має чинний сертифікат про громадську акредитацію закладу освіти, вважається таким, що успішно пройшов інституційний аудит у плановому порядку.

8.7. Засновник ліцею  або уповноважена ним особа (відділ освіти, культури, молоді та  спорту):

- здійснює контроль за дотриманням установчих документів ліцею;

- здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю ліцею;

- здійснює контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за різними ознаками.

 

   ІX. Реорганізація, ліквідація чи перепрофілювання (зміна типу)  ліцею

 

9.1. Рішення про реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) ліцею приймається  засновником у порядку, встановленому чинним законодавством.

Реорганізація навчального закладу відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення.

Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною засновником, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду – ліквідаційною комісією, призначеною цим органом.

З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління ліцеєм.

9.2. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно  ліцею, виявляє його дебіторів і кредиторів і розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс і представляє його засновнику.

9.3. У випадку реорганізації права та зобов’язання  ліцею переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства або визначених закладів  освіти.

 

 

Х. Прикінцеві положення

 

10.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться за пропозицією: засновника, відділу освіти, культури,  молоді  та  спорту  селищної ради, керівника ліцею, постійних комісій та виконкому селищної ради. Статут закладу затверджується на сесії Закупненської селищної ради.

10.2. Зміни і доповнення до Статуту набувають чинності після їх затвердження на сесії селищної ради з моменту їх державної реєстрації та внесення відповідного запису про це до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

10.3. Цей Статут складено в трьох примірниках, які знаходяться: 1-й примірник у ліцеї, 2-й примірник  –  у державного реєстратора, 3-й примірник – у засновника. Кожен з примірників Статуту має однакову юридичну силу.

10.4. Питання, не врегулюванні цим Статутом,  регулюються чинним законодавством України.

                                                                                    

 

Засновник:

Хмельницька  область

Камянець-Подільський  район

Закупненська  селищна  рада

селище Закупне

вул. Центральна, 9а

Код  ЄДРПОУ  04402540 

 

 

 

Селищний  голова                                                        Віталій  ВАЩУК

 

 

                                                                                                             

                                                                                                                                                        Додаток 2

  до рішення  сесії селищної ради

                                                                                                 від _____________р. № __________   

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення _____ сесії ___скликання

від_______________ № _________

Закупненської  селищної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

 ІВАХНОВЕЦЬКОЇ ФІЛІЇ ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЗАКУПНЕНСЬКОГО ЛІЦЕЮ ЗАКУПНЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2025

 

І. Загальні положення

          Це Положення визначає правовий статус та основні засади функціонування Івахновецької філії опорного  закладу освіти  Закупненського ліцею Закупненської селищної ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області» (далі - опорний  заклад освіти).

Повна назва – Івахновецька філія опорного закладу освіти Закупненського ліцею Закупненської селищної ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області.

Скорочена назва – Івахновецька філія.

 Івахновецька філія опорного  закладу освіти (далі - філія) - територіально відокремлений структурний підрозділ опорного закладу освіти Закупненського ліцею Закупненської селищної ради Хмельницької області, що не має статусу юридичної особи і діє на підставі Положення, затвердженого засновником відповідного закладу освіти.

Місцезнаходження філії:

31618, Хмельницька область, Кам’янець – Подільський  район, село Івахнівці, вулиця Шкільна, 4.

Філія перебуває у складі опорного закладу освіти «Закупненський ліцей Закупненської селищної ради» (далі іменується – опорний заклад освіти), місцезнаходження якого: 31614, Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район селище Закупне, вул. Центральна, 7.

Засновником філії та власником є Закупненська селищна рада (код ЄДРПОУ: 04402540), місцезнаходження:  вул. Центральна 9а, селище Закупне, Кам’янець-Подільського  району, Хмельницької  області, Україна, поштовий індекс 31614) (далі - Засновник).

Філія створена у зв’язку з реорганізацією шляхом перетворення та приєднання Івахновецької гімназії Закупненської селищної ради Хмельницької  області до опорного закладу освіти «Закупненський ліцей Закупненської селищної ради».

Правонаступником майна, прав, обов’язків та трудових відносин реорганізованого закладу є опорний заклад освіти.

Філія у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про мiсцеве самоврядування в Україні”, іншими законодавчими актами, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, інших центральних органів виконавчої влади, Типовим положенням про філію закладу освіти затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України №1568 від 06.12.2017 року, розпорядженнями Закупненського селищного голови, наказами відділу освіти, культури, молоді та спорту Закупненської селищної ради, наказами опорного закладу освіти, Статутом опорного закладу освіти та власним Положенням.

Філія створюється з метою формування єдиного освітнього простору, забезпечення рівного доступу осіб до здобуття якісної освіти і раціонального та ефективного використання наявних ресурсів суб’єктів опорного закладу освіти.

Філія забезпечує здобуття початкової та базової середньої освіти.

Філія може мати у своїй структурі підрозділ, який забезпечує здобуття дошкільної освіти.

          Створює, змінює тип, ліквідовує та реорганізовує філію опорного  закладу засновник.

ІІ. Організація освітнього процесу

 Права та обов'язки учасників освітнього процесу визначаються Законами України «Про освіту»,«Про загальну середню освіту», іншими нормативно-правовими актами, у тому числі Типовим положенням про філію закладу освіти, положенням про філію, статутом та правилами внутрішнього розпорядку опорного закладу освіти.

 Освітній процес у філії організовується у формах здобуття загальної середньої освіти з урахуванням особливостей освітньої діяльності опорного  закладу освіти.

Освітній процес у філії здійснюється відповідно до освітніх програм опорного  закладу.

Структуру навчального року та режим роботи філії затверджує керівник опорного  закладу освіти.

 Здобувачі освіти (вихованці), які здобувають освіту у філії, є здобувачами освіти (вихованцями) опорного закладу. Зарахування, переведення та відрахування таких здобувачів освіти (вихованців) здійснюються згідно з наказом керівника опорного  закладу освіти.

 Випускникам філії, яка забезпечує здобуття базової середньої освіти, документ про освіту видається опорним  закладом освіти.

 Створення у філії з’єднаних класів (класів-комплектів) початкової школи здійснюється відповідно до Положення про з’єднаний клас (клас-комплект) початкової школи у філії опорного закладу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 05 серпня 2016 року № 944, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 26 серпня 2016 року за № 1187/29317, зі змінами ( наказ №588 від 27 травня 2021 року).

 У філії можуть створюватися та діяти групи продовженого дня.

ІІІ. Управління філією

          Штатний розпис філії є складовою штатного розпису опорного  закладу освіти, що розробляється і затверджується керівником опорного  закладу на підставі Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 22 грудня 2010 року за № 1308/18603 (далі - Типові штатні нормативи).

Керівництво філією здійснює завідувач філією. Завідувачем філії може бути громадянин України, який має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менш як три роки, успішно пройшов атестацію керівних кадрів навчальних закладів у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

Завідувача філії призначає та звільняє керівник опорного закладу відповідно до чинного законодавства та Положення про філію.

Якщо відповідно до Типових штатних нормативів посада завідувача філії відсутня, керівник опорного  закладу виконання обов’язків завідувача філії покладає на одного з учителів.

 Завідувач філії, його заступники, педагогічні та інші працівники філії є працівниками опорного  закладу.

 Керівник опорного  закладу визначає обсяг педагогічного навантаження педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес у філії.

Педагогічні працівники опорного навчального закладу, які здійснюють освітній процес у філії, можуть мати педагогічне навантаження в опорному  закладі та філії (філіях).

 Педагогічні працівники філії є членами педагогічної ради опорного  закладу та беруть участь у її засіданнях.

 Методична робота у філії є складовою методичної роботи опорного  закладу освіти.

 Рішення вищого колегіального органу громадського самоврядування (загальні збори трудового колективу) опорного закладу є обов’язковими для виконання філією.

У філії можуть створюватися органи громадського самоврядування філії.

ІV. Фінансування та матеріально-технічна база філії

 Порядок фінансування та матеріально-технічного забезпечення філії визначається Законами України «Про освіту»,«Про дошкільну освіту»,«Про загальну середню освіту» та іншими нормативно-правовими актами України.

 Фінансування філії здійснюється відповідно до єдиного кошторису опорного  закладу освіти затвердженого його засновником або уповноваженим ним органом.

 Філія може залучати додаткові джерела фінансування, не заборонені законодавством.

Філія може мати земельну ділянку сільськогосподарського призначення в постійному користуванні та використовувати її для дослідницьких та навчальних цілей.

 Філія може забезпечувати надання платних освітніх та інших послуг, перелік яких визначає педагогічна рада опорного навчального закладу відповідно до Переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної та комунальної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 796.

 Майно опорного  закладу перебуває у користуванні філії на правах оперативного управління.

 Опорний  заклад освіти та його філія можуть спільно використовувати наявне майно, у тому числі транспортні засоби, шкільні автобуси, спортивне обладнання тощо.

Порядок діловодства в закладі визначається законодавством, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України, наказами керівництва опорного закладу освіти та Статутом опорного закладу освіти.

Звітність про діяльність філії ведеться відповідно до законодавства.

V. Контроль за діяльністю філії

Державний нагляд за діяльністю філії здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної державної політики в сфері загальної середньої освіти.

Державний нагляд за діяльністю філії здійснюється Державною службою якості освіти України та відділом освіти культури, молоді та спорту Закупненської селищної ради.                           

Основною формою державного контролю за діяльністю філії є державна атестація опорного закладу, яка проводиться не рідше ніж один раз на десять років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

У період між атестацією проводяться перевірки (інспектування) закладу з питань, пов’язаних з освітньою діяльністю. Зміст, види і періодичність таких перевірок визначаються залежно від стану освітньої роботи, але не частіше як два рази на рік.

Основний контроль за діяльністю філії здійснюється опорним закладом систематично.

VІ.  Зміни та доповнення до Положення

 

 Зміни та доповнення до цього Положення вносяться засновником (власником) за поданням завідувача філії та /або директора опорного закладу.

 

VІІ.  Реорганізація або ліквідація філії

 

Створює, змінює тип, ліквідовує та реорганізовує філію  опорного закладу освіти  засновник.

 

Голова селищної ради                                                               Віталій ВАЩУК     

  

 

                                                                                                                                                        Додаток 3

до рішення сесії селищної ради

                                                                                                   від _______________р. № ______  

 

 

 

СКЛАД

комісії з реорганізації  (приєднання) Івахновецької гімназії Закупненської селищної ради Кам´янець – Подільського району Хмельницької області до опорного закладу освіти Закупненський ліцей Закупненської селищної ради

 

 

№ з/п

П.І.Б.

Займана посада

Посада в комісії з припинення

1

СКОБ'ЯК Тетяна

Заступник селищного голови Закупненської селищної ради

Голова комісії

2

ОСИКА Аліна

Головний спеціаліст відділу освіти,культури, молоді та спорту Закупненської селищної ради

Секретар

комісії

3

ЦАРУК Оксана

Начальник відділу, освіти, культури, молоді та спорту Закупненської селищної ради

Член комісії

4

ВАЛЬЧУК Євгенія

Головний бухгалтер відділу освіти, культури, молоді та спорту Закупненської селищної ради

Член комісії

5

МИХАЙЛОВСЬКА Людмила

Директор Івахновецької гімназії Закупненської селищної ради

Член комісії

 

 

 

 

 

 

 

 

Заступник селищного голови                                                                Тетяна СКОБ'ЯК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь